Hundhuset



ikväll tänkte vi åka till hundhuset. det ska komma en och prata/visa lite freestyle.
därav min väl-googlade bild! freestyle = dans med vovve.
inget vi kanske ska tävla i, men arbetslös och rastlös så passade det bra in i mitt späckade schema!

tog en promenad till kvantum och hem igen. det är inte ofta. men har man sällskap så går det enklare! therese hund frost, som är en parson terrier leker jätte bra med skoj! jag vet inte vem som låter värst ibland, haha. nellie får massa fritid att nosa runt utan att ha en liten hund som biter henne i svansen.

nu ska jag försöka styra upp något och börja åka. therese har fått en ny lägenhet och behövde lite back-up före hundhuset. mamma vet ju hur otroligt duktig jag är på att mäta bredden på köksfönster, och det är precis det jag ska hjälpa henne med!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback