i made it!

jag klarade testerna och är nu stolt innehavare av ett truckkort. tyvärr kommer själva kortet med posten om några veckor, men lita på att ni ska få se hur det ser ut! woopiidoo!
alla nio blev godkända trots att en i snubbe backade med fart rakt in i en grind, grattis.
jag körde inte in i något alls. jag la min eur-pall helt perfekt rakt och tjorvade liiite i parkeringen. NÖJD.

igår åt vi middag på björx. jag var så brutalt sugen på vin och det var lätt värt min "smälla" idag. känns fel att ens kalla det så. värt iallafall.

dagens uppdrag - köpa filttyg till min kökssoffa.
jag har återinskaffat kuddar till den, fast de passar inte alls med det tyget som är nu.
så. MAMMA ska få äran att följa mig tänkte jag,

kom ihåg att det var här ni hörde det först


repect j

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback