Karlsvik

jag tog en promenad över till karlsvik tidigare.  gud vad jag älskar att bo just här, just nu!!!



jag tänkte först bara gå över isen och kanske campingen. men det slutade med att jag knallade genom hela campingen och kollade runt lite. gick genom karlsvik med lite omvägar och tittade lite till.
vände om och gick ner mot vattnet igen.


det var jätte mysigt här nere. borta vid kranen var det spikat träkaj och jag kunde inte låta bli att lägga mig på rygg och titta på molnen en stund. så otroligt skönt. det kändes som att luften var helt annan.
riktigt skönt!



notviken och tåg-lagar-placet på andra sidan. ungefär 2h tog det med alla konstiga vägar.
det enda som var dåligt var tillbaka vägen över isen. jag är bortskämd med att kunna gå vart som helst utan problem. men nej. jag vet inte huur många gånger jag blötte ner fötterna ordentligt.
men jag vill ändå göra en till tur. kanske imorgon, ska försöka lura med therese och frost.
hade funderingar på mjölkuddsberget. men jag tror det får vänta tills isen inte går att gå på längre.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback