Morgon/förmiddags promenad

Ingen har väl missat stormen som pågår i luleå? SMHI har gått ut med en klass 1 varning för norrbottens kustland. 21m/s varnade dom för.
vad gör jag? jag knallar efter strandkanten (i medvind of course) och genar sen vid munkeberg över till isvägen.
DÄR blev det spännande. jag kunde stå på isen och åka framåt! den ni :) jag valde att gå i skoterspåren istället.



när man inte ser att det blåser så är det väldigt fint.



man ser nog bäst på skoj att det
blåser rätt ordentligt!
bakom mig kan man se udden på min vänstra sida.

jag blev så less på vinden. när vi kom till stan ville jag vila öronen lite.

väldigt skönt med vindskydd!!
på tillbaka vägen ville jag inte gå mot vinden, så jag gick över banken. det gjorde fan ingen skillnad.


nä. sen lunch för samtliga!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback