overkligt

nu känns det bara tomt, det känns ingenting. känner mig som en isbit ungefär.
fast ingenting känns, känns det dumt att känna så.
jag kan prata om honom, se bilder, se videos som vi spelat in där han är med och så vidare - utan reaktion. (med reaktion menar jag att jag inte blir gråtfärdig eller börjar gråta)

det var skönt att gå på stan och shoppa lite, även om det är det absolut sista jag borde göra. bråkade med boströms ur och guld (köp inte något där) om min guldring om jag ska få ut på försäkringen. otrevlig man som verkade få dåligt humör och dålig service känsla på tom mage (det var just innan lunch)

vi ska få träffa honom på måndag iallafall, om vi vill. jag vill. jag vill och behöver få bekräftelse på sånt här. jag har fortfarande svårt att få in att jerry är borta. ingen begravning och jag vet inte vart han finns heller. jag ska försöka ta det lugnt i helgen. jag är så trött om dagarna nu, det har aldrig hänt. det känns som att jag jobbat förmiddag.

hundarna är på björx tills senare. har så dåligt med tid att ta hand om dom nu. vi är mer borta än hemma. men det är bra. när vi är flera stycken eller tillsammans med hans familj går det bättre att knacka in i huvudet hur den nya verkligheten ser ut.

det kommer kännas jobbigt att skapa nya minnen med det där killgänget nu. "en stol kommer vara tom". begravningen blir om en månad, det blir nog bra så man kanske får sina "affairs in order".
som sagt, inga sömnproblem så jag går och sover nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback