PROMENAD TILL GÄDDVIKSSTRÖMMARNA IGEN



jag tycker att det känns som ett bra ställe som ligger nära att gå till. speciellt när johannes var en fjällen-kille. jag tror btw att det var första gången jag skrev namnet nu, kanske var dags.
iallafall känns det bra att gå dit. det känns hedrande på något vis.

det är kul att vi umgås så många nu på senare dagar. nu är jag ensam och det var inte igår.
idag ska vi åka ett gäng till bårhuset i sunderbyn och se honom en sista gång. än en gång känner jag mig likgiltig, det känns inte som att det ska ske idag.

jag ska försöka ta tag i min verklighet nu. plocka undan lite, möjligen raka ner skoj så hon ser ut som en bäjbis igen. (gillar inte hur hon ser ut då)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback