sista natten med gänget

så var det dags att stämpla in för sista gången(?) på hardtech. ikväll 22.00 händer det.
trist att man får gå när man precis har börjat komma in i arbetet! hoppas på en återkomst.

arbetsintervju hos selecta har jag hunnit med idag också. intervju nr2 för er som inte hänger med i svängarna. jag blev lite bekymrad över att man ska diska så pass mycket, men finns det en vilja finns det ett sätt!!!
hoppas iallafall på goda nyheter!!!

skoj har borta match och har varit i sunderbyn sen igår. imorgon efter min ljusbehandling i sunderbyn ska jag åka förbi och ta med henne hem. när ordningen är återställd åker jag vidare och hjälper therese att flytta. himla kul att jag erbjöd mig utan att fråga vilken våning den nya lägenheten var på - såklart högst upp i huset :)
det blir nog väldigt bra det där!

jag har fotat massa "bloggbilder" men jag är för bekväm för att orka lägga in dom på datorn.
ni får väl en bildbomb senare, om ca 2 veckor om jag ska fortsätta blogga såhär pass ofta

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect, just for joy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback