time to get tested!

...teoriprov och uppkörning väntar imorgon.


bilder från kursen. tyvärr frågade jag aldrig ifall någon ville fota mig när jag satt och körde, jag är ledsen.

tur som FAN att vi fick låna hem en kursbok för att hinna läsa lite.
tur som FAN att jag inte ens öppnat boken ännu.



jag har belönat mig själv - igen.
efter allt tråkigt som hänt och fortfarande "händer" så kände jag att jag behövde något kul.
därför har jag skaffat en tävlingslicens till nellie! så till sommaren kan jag tävla och träna henne inför tävling - på riktigt! licensen är inte bara för agility utan jag kan även tävla i lydnad ifall jag vill!!!!!
det var ju trots allt min grundtanke med hunden.


kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback