TJATMOSTER!

jag vet inte vad som tagit åt mig idag. dagens promenad blev en 20mins utetid bara här nedanför. gick 5min på isen och sen tillbaka upp, det var inte ens blött!!
jag kände inte alls för att gå. jag ville bara gå in och lägga mig på soffan istället. noll ork, noll energi, noll motivation.
just att jonatan är ute och springer med tjejerna nu iallafall. det går ingen nöd på eras motion idag, tur det!

jag vill bara hämta en pizza, dricka cola, äta superost bågar.. jag vill bara flotta! jag vill bara ligga på soffan och inte göra ett förbannat skit.
för man göra det?
kanske inte läge när jag bara är 3kg från att ha gått ner 10kg. men jag har ju till den 5e april på mig att nå mitt mål. 1½ vecka.. 1½kg i veckan och jag vill äta ostbågar och dricka coca cola.. njaaaa.

men jag har tagit ett beslut iallafall.
it takes two to tango. just nu buggar jag väl själv i något jävla hörn.

jag vill inte vara meeeeeed längre. gnäll gnäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback