tjejfest!



igår var det lite fest här, igen. men nu var det tjejernas tur :) vi var några tjejer här hemma i gammelstad innan vi åkte in till olivers.




MEN. jag hade ju varit vakt åt therese hund under dagen. därför åkte vi förbi henne på bergnäset och lämnade hunden innan krogen. utanför typ deras centrum kommer det en kvinna utflygandes på vägen! jag hinner se att det går två människor på gångbanan intill vägen och jag hinner se hela rörelsen mannen gör när han knuffar ut sin fru framför en bil (våran bil)
KUL.

jag försökte fota mannen som knuffade ut kvinnan, ni ser ju själv resultatet.




men bortsett från den lilla incidenten hade jag riktigt kul igår. TACK TJEJER!!!


kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect loreen bruden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback