TO DO

jag har en sånhär dag med en massa "borde/måste".
bara för att se hur mycket det är så radar jag upp lite:
- städa heeela lägenheten eftersom vi ska flytta ut temporärt till gammelstad.
- gå med hundarna
- packa och PLANERA vad jag kan tänkas behöva över helgen. (gäller människa som hund)
- gå långisen

helst innan kl.17 ikväll.
punkten städning vill jag bara ska försvinna.
men det hade varit riiiktigt skönt att komma hem på söndag och det är relativt rent här.

återkommer.
btw mini-me, om jag får typ 9800:- att leva för, hur ska jag ha råd att åka till er då? va va va va?
dessutom får jag inte en utbetalning utan två ggr, á 3400:-! ...det där tog ner mitt humör kände jag.
kommunarrest.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: mini you

det finns flygbiljätter för 300kr styck ibland, jag o mia kan betala varsin väg till dig :)

2012-03-08 @ 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback