Trolltjärn/Bergnäset



jag har för en gångs skull fotat NERIFRÅN. dom som velat ta en bild på mig på senare tid har fått höra "UPP UPP fan hakorna, tänk på HAKORNA!!!"
men nu hade jag ju faktiskt lite tur att min fleece hade en hög krage som jag lyckligtvis hade uppdragen! woopidoo!

Några bilder för att jävlas med malin och elin: (JA,  det är en fetpik på att ni ska packa ihop och komma hem!!!)



jag måste kommentera den här sista bilden. lägg märke till skoj (och jag tänker inte ens förklara vem av dom som är vem!) hon hänger i therse vante! nellie verkar vilja byta loss therese hand för att få ner skoj på jorden igen :) klockrent! jag måste berätta att therese fortfarane har sin hand kvar - utan bitmärken!



det var myyycket finare än på bild! iallfall då bilden togs. när therese kom till trolltjärn packade hon upp vinden ur väskan! :)

nu ska vi snart åka till gammelstad och kolla hockeyn.
jag kan också berätta att jag legat i badet i ca 1,5h och kollat på cd1 av skilda världar :)
imorgon - köttsoppa på björx!
övermorgon - promenad och agility på det. (ska mest troligt köra agility med nellie trots allt)

kom ihåg att det var här ni såg det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback