Utlovad bildbomb!


lördag. yours truly på (läs vid) isvägen. kan tilläggas att när vi kom tillbaka hade vi fått
800kr i parkeringsböter. lyckligt ovetande på bilen alltså.


lördag. den enda bilden jag tog på hundarna(!) den turen. lite flyt :)


relax i stugan efter promenaden på söndagen.


påväg hemåt för att åka till stugan. jag är klockren på att hålla bilderna i kronologisk ordning!


dagsfärsk bild! frost får sällskapa med mina damer.
här väntar på på att therese ska masa sig ner från lägenheten och
börja åka mot storheden.


naaaww :)


det var väldigt kul att få knalla runt på annat håll än här på tuna/isen.
jag längtar tills mamma och pappa åker och vi får bli hus-och kattvakt.
då ska jag gå till stora tomholmen! :) för det kan man inte göra när dom är hemma..?

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect frost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback