Valpar!


(googlade bilder på schäfer/golden)


idag hade jonatan en ledig(!!!) dag och jag fick sällskap på min promenad.
samma vända som sist i princip. ut på isen och till stan.
fast vi fick sällskap vid gültzaudden av pernilla och hennes okastrerade schäfer kille eramos.
i föregående inlägg bad er gissa vem som löpte, rätt svar var : nellie!
ni kan ju tänka er hur det gick.....

vi går på isen, jag vänder blicken snett bakåt till höger och ser hur eramos juckar i ljusets hastighet på min lilla lilla oskyldiga (HAHA) tjej. får lätt panik och skriker "NELLIE SKOJ" på reflex.
tankarna flög genom huvudet.."snälla snälla sitt inte fast i varandra, snälla.."

så ni som vill boka schäfer/vit schäfer/golden/jaktgolden/labrador/bordercollie - valpar
får söka på annat håll.
dom satt inte fast. lycka till i letandet efter den blandingen! :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect nellie alla bad boys där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback