fritidsintressen

jag har funnit ett nytt intresse som ni kanske märkt. agility! jag tyckte inte alls det var kul när jag fick kursen och överlät det totalt till linnea.
det var en riktig kick att se henne (inte linnea) gå slalom för första gången! helt.. magiskt.

därför har jag nu lagt mina lydnadsplaner på hyllan och ska försöka vara lite seriös i tränadet. jag tänker inte tävla i lydnad som det ser ut just nu. lite pga av att det kostar över 200spänn för varje start du gör. det är inte speciellt stor risk att klara. agilityn ligger på låga 40-60kr per start och det brukar vara 2-4st.
do the math.

på KUL har jag bokat en trea. vad vi nu ska med en trea till kan man fråga sig. varför stå och betala typ 6003spänn i månaden istället för 4600 eller vad det nu är. JO det är en bottenplans lägenet för det första. för det andra är det i heidis port. (älvsutsikt)
men jag vet inte hur det skulle bli att ha folk man känner rakt ovanför sig :) peter ska flytta med sin tjej en trappa upp, hänger ni med nu? får man privatliv då? någon av oss? dom hade fått mycket kul att lyssna till iallafall! jag är ju en sån som pratar i telefon i princip varje gång jag går ut och röker... "lova att inte säga det här, men du vet lisa, hon har gonore" typ den.

lite kul att leka med tanken iallafall. jag står på plats 10 och jonatan på 5-6 eller något sånt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

r
e
s
p
e
c
t

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Om du lovar att inte snacka så mycket om könssjukdomar på balkongen så kan det gå bra att ha er nedanför oss ;) Och att ni skaffar öronproppar för en ostörd nattsömn :D hehe

2012-05-15 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback