frost i på sommaren :D

jag har börjat bli dålig på att uppdatera här igen. jag som hade ett så bra flow tidigare! aja, nu är jag här iallafall.
kan rapportera in att jag har tappat min dygnsrythm. jag brukade vakna kring 08-09 på mornarna när jag har eftermiddag och börjar 14.00. men nä, nu vaknar jag kring 11.00 snåret istället. WTF?
inte kul. jag börjar redan få ont i magen över vändningen som måste se till förmiddagarna.

vespan går som en dröm. jag har börjat bli modigare och kör nu i rasande fart till jobbet! jag vågade knappt svänga ordentligt tidigare... töntvarning!

vi har en liten extra terrier hos oss i några dagar nu. det är parson killen frost som gör oss sällskap. kanske lite skönt för jonatan att inte vara ensam kille ;)
frost märks knappt av, han ligger i sitt lilla hus och är där. men jag har inte haft många vakna/hemma timmar när han varit här ännu så.

malin har varit här och åkt. jag måste verkligen ta mig till stockholm inom kort. jag har ju ändå bra skift för att kunna åka iväg. trist att jag nyligt tog ledigt en dag, skulle behövas för att åka till stockholm tror jag. men det kommer en tid för det också. den som lever får se.

det ska vara crusing ihelgen. jag funderar på att rymma bort till stugan eller så. massa fulla människor överallt och konstiga bilar som folk inte verkar kunna slita ögonen ifrån.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback