in love!


när jag kört hem från porsön så tänkte jag att hundarna skulle få gå av sig lite. jag gick enligt vad ni kan se på bilden, bara rakt nedanför mig. vilket jävla ställe alltså! det var hur fint som helst! jag blev helt till mig. jag ville känna på vattnet, men jag vågade inte ifall jag skulle drutta i. jag kände att jag aldrig vill flytta. den dagen jag flyttar ska jag ha det såhär!

lite trist att det såg ut som fan kring grillstaden. ungdommar alltså! :) avfyrade fyrverkerier, skumpaflaskor, snusdosor och skräp! någon hade dragit ner delar av en skinnsoffa! jag skulle fotat det istället för massa moln.

jag är lite sugen på att grilla här nere. någon som känner sig sugen?:)
gotta love it!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect tuna! (inte tonfisk pottsork!)

Kommentarer
Postat av: ulrica

Självklart skall vi grilla där i sommar! ;)

Postat av: Johanna

Var ska vi annars grilla om inte just utanför vårat hus? :) Och om det regnar så huserar vi på våran balkong i det där gröna huset på din bild! hihi

2012-05-14 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback