jag tänker vinna över mig själv!

visst är det skönt att sluta kl.14. tiden går väldigt snabbt när man försöker pressa in så mycket info i skallen som det går, även om det för det mesta blir korvstoppning! (men jag tänker fortfarande bli grymm!)

iallafall, jag mår som bra under arbetsdagen och det är inte sååå jobbigt ändå att stiga upp. men när jag har stämplat ut och kommit hem är jag i dvala. jag tror jag mår som folk som jobbar natt. man känner att man sovit konstigt och så. helt sjukt! jag känner ingenting när jag jobbar? mår som.. vanligt folk. creepy!
kanske bara är ovant just nu att stiga upp före folk går och lägger sig.

nu tänker jag besegra min trötthet och redan nu lägga mig i sängen. jag tänker ta med mobilen och se criminal minds på sovrums-tvn. det borde göra susen!! nya tag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback