Kalix inoff 2012



Jag och Nellie.
Det är omhoppet ni får se nu. Det första loppet jag körde var fel. Dom hade glömt att höja alla hinder till Large och därmed fick vi köra igen. Inte mig emot! Jag tänker inte visa hur sämst vi var i det första som inte räknas! Nellie tappade totalt slalomen.. scary.








Mitt och Skojs första lopp tillsammans. Jag var INTE beredd på Skojs fart. Jag har ju blivit van vid Nellie. Därav min ljusa stämma i filmen. Jag måste ju få hennes uppmärksamhet :)
jag bjuder på det där loppet! jag diskade oss när jag efter A-et skulle in i den gula tunneln och istället tar ett hopp. jag tror man hör när dom säger det på videon också.








Här gick det hur bra som helst för mig och nellie! ja, jag gjorde bort mig två gånger! jag glömde bort att göra byten och fick nellie på fel sida, därför hoppar hon inte över hinderna där hon ska. hon blir osäker eftersom jag fuckat upp. alltså bara MITT fel.
men nu vet jag ju iallafall vad jag behöver träna på. jag var så insnöad på att minnas banorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback