lediga fredag

jag tog ledigt idag av lite.. olika anledningar. knep.
jag börjar berätta från där jag själv vill nu.

det känns som att jag sovit hur mycket som helst. det är nästan som att jag är bakis, fast jag inte ens drack igår. jag vill bara sova. tjejerna vill inte sova. tjejerna vill ut.

på kvällen ska jag iallafall ha kul. jag ska och äta tillsammans med min lillasyster på bistron. tur i oturen att jag fick sovmorgon och kanske orkar hålla mig vaken längre än 22 iallafall.

dags att ta vespan och tjejerna och dra till konsum. jag misstänker att jag kan behöva en coca cola imorgon. better safe then sorry!

är jag störd om jag små längtar till måndag? :) jag vill lära mig mer!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback