me like!

jag började för en vecka sen på norrmejerier. jag är otroligt grön och försöker lära mig att köra en maskin. jag går 2-skift och det är än så länge rätt skönt. jag kanske slipper köpa mörkläggningsgardiner i sommar ;) ja, jag jobbar inte natt och sover när det är "mörkt" ute.

det är väldigt rent och behagligt. jag upplever att dom har det väldigt bra.

till något helt annat.
på lördag smäller det igen. jag har anmält nellie till en inofficiell tävling i kalix. det är bara en dag den här gången. vi är bortbjudna på lördagkväll så det är inte aktuellt att stiga upp före fan på söndagen. väldigt skönt att det är cykelavstånd till festen också!!

jag lovade mig själv att när jag kommer hem från jobbet ska jag ta bilen och hämta cykeln från kvantum. jag tänkte ta en "mat och prat"-macka och äta den ute. självkart med tjejerna, what else?

jag ska fundera vidare.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mejeriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback