när ord inte räcker till

missuppfatta mig Inte, jag gillar att vara på jobbet. tro det eller ej.

men förbannat vad jag hatar förmiddagar. hatar är ett svagt ord just nu, jag kanske har ett svagt ögonblick också. men gud förbannat!!! stiga upp före tuppen själv och sova innan folk ätit middag.
det sköna med den här veckan är att det kommer en exakt likadan nästa vecka. dubbelt upp.

nästa vecka övergår jag från 2-skif till 3-skift. därav dubbla förmiddagsveckor. hade jag fått välja fritt hade jag valt en eftermiddagsvecka. även om det pajar det sociala så är det värt.

jag kan inte påstå att det jag gjort de två senaste nätterna kvalificerar sig som att sova. vila är nog ett bättre ord. ligga och blunda - VAKEN. jag är lite smått yr och borde ligga i sängen redan. men jag tänker härda, jag tänker vara vaken tills jag fan stupar. vilket borde vara ca 20min bort.

jag försöker att inte tänka på att jag ska upp på lördag för att tävla. jag försöker att inte tänka på att det kommer en vecka efter denna. jag försöker...
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback