och vilken sommar



vilken skön helg jag har haft! den har känts väldigt lång och vädret har väl ingen missat?
jag har varit och hejjat på jonatan när han sprungit steel-loppet (7,4km terräng) och myst på. jag hade dessutom inte ens med mig hundarna dit. kände att det var lite jobbigt bland folk att hålla koll på  t r e hundar. speciellt eftersom jag var lite hangover från kvällen innan.

och vad är bättre än att sen åka till stugan och bada tunna? jag satt själv mesta dels och njöt. jag blev inte ens uttråkad!

pappa höll mig sällskap en liten stund.

jag kom hem efter eurovision från stugan och slockade direkt. brutalt skönt.

frost är kvar hos oss ännu. ikväll tror jag att therese kommer och hämtar sin prins.
men tills vidare ligger han på soffan med skoj och myser! :)

jag har klämt in mig på soffan i skrivande stund och ligger och myser jag med.

jag var nästan inställd på att jag skulle upp och jobba idag. men det är ju en till dag med ledighet! imorgon är det tillbaka till verkligheten och vädret ska tydligen bli sämre då också. inte helt fel att värmen kom precis på min ledighet.

jag har börjat stressa upp mig över att det är min sista vecka på maskinen. upplärningen tar snart slut och jag känner att jag inte kan så mycket som jag hade velat. jag vill inte göra ett dåligt jobb och behöva springa och be om hjälp stup i kvarten. efter den veckan har jag två veckor där jag ska lära mig mitt andra jobb. så det blir två veckors uppehåll tills jag ska köra själv och jag känner mig osäker..
antingen har jag för höga krav på mig själv eller så kan jag verkligen inte.

jag har också små städat lite och plockat undan vår-grejer som jag anser att jag inte kommer använda. typ skor och så. de tjockaste jackorna och så. hallen blev en aning "lättare". även skidor som stått i hallen är borta. skönt att rensa bort lite.

jag ska ringa therese och se om frost får komma hem. sen tar jag vespan och tjejerna och drar till något varmare ställe.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback